Jaki kurs rysunku wybrać?



JAKI KURS RYSUNKU WYBRAĆ?


Cześć wszystkim!


 Lubię dzielić się moimi opiniami i doświadczeniami z innymi. Lepiej jest się uczyć na czyichś błędach, dlatego ja opowiadam o swoich i pozwalam wam uniknąć porażek haha 😊


Wiem dlaczego tu jesteście. Mnie dręczyło to samo pytanie. Dlatego weszłam na gogle i wpisałam w wyszukiwarkę frazę typu: jaki kurs rysunku wybrać, najlepszy kurs rysunku. Godziny spędzone na szukaniu odpowiedniego kursu i czytaniu opinii na ich temat. Jeden kurs jedzie na drugiego tylko żeby zgarnąć jak najwięcej klientów. A nie o to w tym chodzi. Liczą się zasługi, a nie to, że oni są beznadziejni to my w porównaniu do nich nie jesteśmy tacy źli. 

(Powstawiam „po drodze” parę moich prac i moich przyjaciół z kursu, aby lepiej się czytało. Wiem jak to jest nudno czytać taki ciągły tekst i zawsze miło nacieszyć oko takimi widokami.)

Dlatego przychodzę dzisiaj z odpowiedzią na te pytanie. Zostańcie do końca, a dowiecie się jaki kurs bije inne szkoły rysunkowe na głowę. Niezależnie czy chcecie nauczyć się rysować hobbystycznie, zostać artystami, malarzami czy może marzycie o zawodzie architekta, kursy oferują różną paletę zajęć. Niektóre mniej, a niektóre więcej, do tego dojdziemy później. Omówimy szkoły pod każdym względem.

Jeszcze jedna ważna informacja. Nie będę podawała nazw innych kursów, aby nikomu nie robić reklamy, ale jednego kursy nie mogę nie wymienić, gdyż na to całkowicie zasługuje i było by niedopuszczalne nie polecić go. 
rysunek architektoniczny, rysowanie architektoniczne warszawa, szkoła rysowania domin


JAK TO BYŁO U MNIE?


Ja nie ukrywam chodziłam do dwóch szkół rysowania. Tej pierwszej nazwy nie podam, żeby nie robić antyreklamy. Tak czy inaczej w pierwszej było bardzo kiepsko. Od samego początku spotkałam się z niezbyt miłymi panami prowadzącymi, denerwowali się gdy czegoś nie rozumiałam i było mi głupio zadawać pytania. Po jakimś czasie chodziłam z niechęcią na te zajęcia, a potem już sama się do tego zmuszałam, aż w końcu zrezygnowałam. Miała to byś moja pasja a nie katorga, więc zaprzestałam chodzić na te zajęcia. 

Zatęskniłam, za moim kolorowym narysowanym światem. Zaczęłam rysować w domu, lecz nie wychodziło mi to dobrze i pomimo złych doświadczeń postanowiłam się nie załamywać i szukać dalej odpowiedniego kursu. 

NO I NAGLE….


Moją uwagę przykuła pracownia rysunku DOMIN. I to o niej chcę wam dzisiaj opowiedzieć. Już na wstępie byłam pod wrażeniem ich osiągnięć. 11 razy któryś z uczniów tego kursu był na pierwszym miejscu na architekturę. Przypadek? Nie sądzę. Zobaczcie tylko zakładkę z wynikami tutaj. Ja też celowałam właśnie na architekturę, więc zależało mi aby nauczyć się myśleć i rysować pod tym kątem. I zobaczyłam, że robią tam próbne egzaminy co tydzień, zajęcia z modelowania, dodatkowo są też maratony przed egzaminami. Właśnie tego potrzebowałam aby wejść w tryb szybkiego rysowania i myślenia co narysować coś aby przejść dalej i być lepsza od innych. Co pomogło mi się dostać na wymarzone studia! To mogę powiedzieć z czystym sumieniem, że to dzięki tak dobrze poszły mi egzaminy. 
  
szkoła rysnku warszawa, nauka rysowania domin, szkoła rysunku architektonicznego

ZACZNIJMY OD POCZĄTKU


Trochę się pośpieszyłam. Pierwszy dzień w dominie bardzo mnie zadziwił (pozytywnie rzecz jasna!).
Tuż na wstępie spotkałam się z przemiłymi ludźmi. Na początku mówiłam do nich na Pan i Pani lecz od razu wymienili się ze mną imionami. Potem do wszystkich zwracałam się jak do kolegów. To jest świetne, nienawidzę takich formalności i krępacji. Prowadzący są jak twoi kumple, i w dodatku dobrze tłumaczą, a jak czegoś nie zrozumiałam od razu cierpliwie tłumaczą, aż zrozumiem. Po jakimś czasie z grupą i prowadzącymi złapaliśmy taki kontakt, że wychodziliśmy razem na spotkania i imprezy.

MAŁO?


W pracowni jest też kuchnia, co jest wielkim atutem dla takich łasuchów jak ja hahaha. Mnie to akurat nie dotyczy, ale jeśli nie jesteś z Warszawy to oddziały mają w wielu miastach np. we Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu i nie tylko. 

Dla mnie jako warszawianki ważna jest lokalizacja, która jest bardzo blisko Złotych Tarasów i co za tym idzie dogodny dojazd. 

nauka malowania akwarelą warszawa, akwarela domin
Oczywiście nie jest to tylko profesjonalny kurs rysowania, ale też malowanie akwarelą czy digital painting. Warto spróbować wszystkich tych technik, żeby odnaleźć co nas najbardziej kręci i pogłębiać to z dnia na dzień.


Ohhh akurat o nauce rysunku tam mogłabym mówić godzinami, jest tak świetnie. Ale to może w kolejnym poście. Więc czekajcie na niego i DO ZOBACZENIA!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rysunek realistyczny a realizm w sztuce

Czy każdy może nauczyć się rysować?